miercuri, 12 decembrie 2012

Romanul "O Lume fara culoare" - Cuvant de autor


Primul meu "Cuvant de autor"

   Au trecut peste patru ani in care m-am pregatit pentru a scrie aceasta nuvela. Sper ca va fi ce-mi doresc: ceva ce sa-mi faca placere sa scriu si sa faca placere si altora sa citeasca. Desi este un roman fantasy ce are ca cititor target orice persoana cu suflet tanar si mintea deschisa nu va asteptati sa aveti descrieri spectaculoase sau sa intelegeti intreaga actiune (in fapt simpla) de la primele capitole. Marturisesc ca nici macar nu am creionata mental intreaga actiune a curentului roman. Voi incerca sa dezvolt numai personajele importante deoarece sunt o persoana plictisita de Inutil. Cautati sa va imaginati fiecare fraza cu ochii mintii, imaginativa dumneavoastra personajele si locurile asa cum va plac dumneavoastra. Daca nu am descris ceva la un personaj sau locatie inseamna ca nu este necesar inca acest fapt sau ca voi dezvalui treptat.
  Incepand cu a doua parte a romanului ma voi adresa mai mult cititorilor de peste 15 ani.
  Voi cauta ca actiunea sa fie cat mai simpla posibil pentru a fi urmarita cu usurinta. Urmaresc ca cititorii sa foloseasca aceasta carte in eliminarea stresului zilnic .
  Nu am spirit comic si accept o eventuala colaborare pe viitor in acest sens.Chiar daca vor fi anumite elemente horror ele nu vor depasi limite decente. Urmaresc sa aveti o lectura placuta si nu sa visati urat.
  Acestea fiind spuse dedic acest roman sotiei mele Cristina si fiului meu Tudor care au dovedit nesfarsita intelegere si suport moral.

Catalin Livanu